Używamy plików cookies do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki (odwiedź witrynę dostawcy Twojej przeglądarki aby dowiedzieć się jak to robić).

Aktualności / Nowy termin zgłoszeń w konkursach!


Konkurs Najlepiej Oświetlona Gmina i Miasto i Najlepsza Inwestycja to 18 lat tradycji oraz kilkaset  nagrodzonych inwestycji oświetleniowych w całej Polsce. Na uczestników czekają nagrody oraz wyróżnienia. Najlepszym realizacjom przyznany zostanie tytuł:

  • Najlepiej Oświetlonej Gminy i Miasta 2016 roku
  • Najlepszej Inwestycji oświetleniowej 2016 roku


Konkurs odbywa się pod Honorowym Patronatem:

  • Izby Architektów RP
  • Zwiazku Gmin Wiejskich
  • Mazowieckiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa


Udział w Konkursie to:

 
•najlepsza promocja Państwa miasta lub gminy i podkreślenie jej atrakcyjności
•świadectwo  solidności i wzorowej pracy Urzędu
•świadectwo dbałości o bezpieczeństwo mieszkańców i dbanie o racjonalne wykorzystanie energii
•podkreślenie jej atrakcyjności dla inwestorów
•promocja innowacyjnych rozwiązań

Uroczyste  wręczenie nagród  połączone z prezentacją nagrodzonych rozwiązań  nastąpi w Warszawie w dniu  22 marca 2017 roku na specjalnej gali podczas XXV Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO.

Zgłoszenia należy dostarczyć do 28 października 2016 r.
Regulamin Konkursu oraz formularz zgłoszenia do pobrania tutaj.
 
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: biuro@pzpo.pl lub pod nr telefonu: 22 843 20 19.

Zapraszamy do udziału!